basecsu si mama lui


Ieri… la VARZA… Bruxelles, Udrea il intreaba pe Basanel…. sa moara mama ta… daca nu vrei sa ma faci prim-ministru? Basanel a zis: Ellena, eu pentru tine fac orice.

Udrea: Base… eu am zis ceva, mie imi raspunzi clar, nu ca la copilul pocnit unde ai jurat drept pe altceva decat pe intrebare. sa moara mama ta?

Basanel:  DA! Ellena…. acum pot sa-ti vad tunelul sa-ti aprind lumina?

………………………………………………………………………………….

Azi… la VARZA acasa (Bruxelles…) … Basanel avea nevoie de o gluma… si i se spune ca mama lui a murit… replica lui Basanel?: Ha ha ha… pai am scris si poezie despre asta… ha ha ha……

uni spun ca nu au nimik cu mama lui, mama basanelului… pai din pizda cui a iesit si cei 7 ani.. unde a stat? nu la maica-sa?

pdl a propus prin gurile aurite sa se prezinte 50%-50% stiri pozitive si negative…. pai este o dilema mare… poate basanel spune ca este stire proasta ca a murit mama lui… eu zic ca este buna… si un inceput promitator…  astept sa i se alature si el si fratele lui… deci? ce trebuie sa dea in compensare televiziunile? stire negativa sau pozitiva?

lasa… poate, precum Nero (imparatul… nu pestele) … isi decreteaza mama… eroina.. ca zeitate.. nu are cum…

oricum.. daca mai are un dram de neuroni.. si mama lui boc, o urmeaza repede….. eu am zis ca trebuia sa faca amandoua sex oral in loc sa ii conceapa…. si sa inghita sperma pentru siguranta. cititi postarile mai vechi.

p.s. uite ca am inceput din nou sa am chef de scris.

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la basecsu si mama lui

  1. iulian zice:

    totusi sa crezi ca o baba chisata e de vina pt ce e in tara asta, nu stiu ce sa cred..

Lasă un răspuns

