banc… nu bank


o femeie se duce la medic si urmeaza dialogul:
-Domnule doctor, am o problema….. nu-mi ajunge doar cu sotul… intelegeti dumneavoastra……
-Pai sunteti tanara, frumoasa, nu prea are motive sa nu va satisfaca, poate are probleme…..
-A… nuuu, este foarte bine numai ca …. mie imi trebuie mai mult.
-Pai asta nu este problema medicala… ori schimbati sotul ori va luati un …. amant.
-Pai asa am facut… si tot nu-mi ajunge…
-Doamna… luati alt amant… sau inca unu…
-Asa am facut
-Si tot nu este suficient?
-Exact!
-Inseamna ca sunteti bolnava….
-Pai asa am zis si eu. Nu puteti sa-mi dati o hartie in acest sens? Ca sotul meu spune ca sunt curva…..

Se trezeste dimineata Janos si-i spune nevestei:
– Am visat ceva frumos.
– Ce, ma Janos?
– Ca am fost in Bucuresti!
– Si ce-i frumos in visul aista, ma?
– Nu m-au lasat sa intru decat cu pasaport sau carte de identitate!

Un ziarist il intreaba pe Bashescu:
– Ati auzit ultimul banc cu doamna Udrea, lumina dela capatul tunelului si dumneavoastra?
– Cum iti permiti, gaozare? Esti impertinent si platit de moguli!
– Stati calm, domnule presedinte, ca vi-l spun incet ca sa-l intelegeti si dumneavoastra.

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la banc… nu bank

  1. conectarenet zice:

    sotul: divortez. Sotia: vaduva m-ai luat, vaduva ma lasi…

Lasă un răspuns

