De-as fi Harap Alb


Exista un stimabil domn, pe numele sau, Rapotan Adrian, Comisar sef de politie, il avem, ce facem cu el?

De ce ridic aceasta intrebare? Personal, nu-l cunosc, dar prin prisma faptului ca am primit un raspuns la o petitie, pe care raspuns, l-a semnat, am inceput sa am mari indoieli in privinta profesionalismului, a capacitatii sale de conducere precum si in privinta intereselor sale.

Pe ce-mi bazez opinia referitoare la el? Pe cateva intamplari, derulate in 2013, si anume:

In data de 17 februarie 2013, orele 11:24, am trimis catre petitii@mira.gov.ro, urmatorul text:

” Azi, 17.feb.2013, orele 10:09 AM, un autoturism cu numarul de inmatriculare CT 34 AYA, a intrat in parcarea complexului MARVIMEX. In timp ce soferul rula pe strada Dumitru Marinescu, inainte de a intra in parcarea complexului comercial, acesta a folosit semnale acustice specifice autovehiculelor politiei. Solicit verificarea autovehiculului si a soferului privind folosirea legala a acestui tip de sistem acustic. solicit raspuns scris, in termen legal cu constatarile in urma verificarilor, specificand faptul ca avand in vedere faptul ca in noiembrie 2009 am depus plangere impotriva unei incalcari a legislatiei de catre masini ale serviciului politiei rutiere Constanta la care inca NU am primit raspuns, vreau si dovezi in sensul verificarii autoturismului in acest sens, fie si prin imagini cu autoturismul in amplasamentele de sub capota, unde se pot monta sirene, intrucat locurile raman vizibile in cazul in care autoturismul apartine unui angajat al statului, avand in vedere abtipildul de pe parbriz.”

Am atasat si imagini…

Raspunsul domnului Rapotan a fost:

ropotan

Asa ca am raspuns cu:

„Stimate domnule Rapotan, multumesc pentru raspunsul formulat, constatand ca domnul respectiv a devenit cetatean model… si eu daca as fi avut abtipildul respectiv si sistemul acustic respectiv, primind o citatie sau invitatie de la politie in care se solicita sa vin si cu autoturismul in cauza, as fi demontat sistemul acustic si as da jos abtipildul. Pe cand voi asista, oare, la un control real la o petitie cu datele furnizate de mine? Data viitoare voi filma sa vad atunci ce mai spuneti. cum se face oare ca politia romana devine din ce in ce mai mare…. si in ochii cetateanului din ce in ce mai mica, mai lipsita de respect si iti vine sa faci ce zicea Eminescu referitor la Tepes voda?

Ce crebilitate sa mai aveti in fata mea, cand faceti anchete de mantuiala? Ce raspuns competent si elocvent sa astept in acest caz, privind plangerile mele in care solicitam sa-mi recuperati bunurile indicand si persoana in cauza, fara raspuns din 2011, 2012, 2013? si altele. Nu ar fi mai bine sa ne facem dreptate singuri? Nu era mai bine sa-i dau un picior in masina, pe motiv ca m-a speriat cu sirena si ca a fost un gest reflex si sa constatati pe loc ca are sirena? Eu cred ca nu ati facut nimic, doar hartii si ca individul are amici in politie si ca ei i-au spus sa dea abtipildul jos (dupa cum se observa in imagini, era in stare perfecta) si ca goarna a fost demontata doar pentru fotografiere…. si ca acum este la locul ei. Convineti-ma de contrariu. M-am cam saturat de minciunile politiei. Am solicitat si probe privind ancheta, unde sunt?

Astept cu interes raspuns la aceasta intrebare precum si la petitiile referitoare la autoturismul cu numarul de inmatriculare MAI 28504, DIN DATA DE 16.11.2009, DE UNDE AM SI  inregistrarile cu apel la 112, apoi cu apelul de la 0372756002 precum si petitia expediata in data de 16.11.2009 de la adresa de mail conectarenet@ymail.com catre petitii@mai.gov.ro si petitii@mira.gov.ro

Banuiesc ca multi din cei ce vor vedea acest articol, se vor regasi in ceea ce priveste comportamentul politiei… si ca nu se mai mira de activitatea acestora. Eu, inca,  cred ca daca vom lua atitudine, incet dar sigur se va schimba cate un amanunt, sper ca in partile esentiale. De remarcat si faptul ca politistii incearca mici sicane, ca si procurorii, dar, facand publice aspectele, sunt mai atenti la detalii, si eu sunt mai atent.. pe trecerea de pietoni… si altele.

Acestea sunt o parte din imaginile expediate catre politie:

IMAG0071

IMAG0078

IMAG0079

IMAG0080

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la De-as fi Harap Alb

  1. Pingback: Si tot astept…. | Parerea mea

  2. Pingback: ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100 % | Parerea mea

  3. Pingback: Grecu, Elena Grecu… | Parerea mea

Lasă un răspuns

