Guvern si cheltuieli


Am primit raspuns… azi, privind intrebarile mele.

Un raspuns partial, intrucat, se pare ca guvernul foloseste numai telefoane proprii si telefonele spp precum si tablete, notebook-uri proprii (personale), etc..

Nu reiese ca ar folosi imprimante, consumabile, scanere ori multifunctionale.

Nu reiese ca ar folosii ceea ce vedem la emisiunile cu gadgeturi, acele notebook-uri care au touchscreen si se transforma in tablete imense, gen Transformer de la ASUS, si zic ei ca au relatia cu Microsoft, pe cand la Tv spun de politica Microsoft si relatia utilizator-Microsoft, via dealeri autorizati.

Adica raspunsul este incomplet

Asa ca este doar o cheltuiala partiala si din calculele mele reprezinta cca. 20% din cheltuielile reale. Mai mult nu apar Microsoft Surface si alte gadget-uri ce le vedem la Tv in reportajele de la guvernanti dar pe toate, au siglele originale acoperite cu sigla Romaniei si a guvernului.

Astept si completarile…. Daca vor fi formulate…..

si asa, cheltuielile sunt imense si nu apar configuratiile… la care am avea surprize mari




Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Guvern si cheltuieli

  1. Pingback: intrebari | Parerea mea

  2. Pingback: Infractorul Iacob Marius, protejat pana la dumnezeu | Parerea mea

  3. Pingback: Grecu, Elena Grecu… | Parerea mea

Lasă un răspuns

