Cum arata o legitimatie


Nu stiu cum arata o legitimatie de politist, procuror, etc.

Am intrebat la politie, procuratura… cred ca este secret de stat…

AM PRIMIT RASPUNSUL DE MAI JOS (vezi foto)
Am raspuns:
„1. la mine NU A AJUNS raspunsul anterior, atasat acestui raspuns
2. tot nu s-a raspuns privind specimenele, UNDE SUNT ACESTE AFISATE pentru consultare de catre cetatenii romani sau alte persoane interesate

consider raspuns partial si drept urmare, in cazul in care nu va conformati pana luni 22 aprilie 2013, voi considera incalcat dreptul petitional si dreptul de informare si voi solicita respectarea acestuia si sanctiuni prin plangere indreptata contra semnatarilor, ministrilor aferenti si primului ministru. acest mail si raspunsul acesta sunt publicate la adresa https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/18/cum-arata-o-legitimatie/”

Intrucat nu sunt multumit, am dat termen pentru raspuns concret si clar, data de 22 aprilie 2013,

sau voi face plangere contra semnatarilor, a ministrilor si a prim ministrului, consider ca asa este normal

Asa ca… intreb din nou:

CUM ARATA O LEGITIMATIE DE POLITIST,PROCUROR, ETC. ?

UNDE POATE FI VIZUALIZATA DE CATRE CEI INTERESATI ?

CARE SUNT ELEMENTELE DE SIGURANTA ?

IN CAZUL UNOR SUSPICIUNI, UNDE SE POATE VERIFICA?

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cum arata o legitimatie

  1. Aliosa zice:

    @ Buna dimineata !
    Cu tot respectul, cred ca o sa astepti mult si bine ……………….
    Eu astept de 9 ( noua ) ani un drept legal de la statul roman dar,tot degeaba .
    Desi am facut toate demersurile,sunt periodic amanat prin OUG !
    O zi frumoasa !
    Aliosa.

  2. Pingback: intrebari | Parerea mea

  3. Pingback: Grecu, Elena Grecu… | Parerea mea

Lasă un răspuns

