Bambilici cu carpa pe tambal


Pentru ca se repeta situatia si astia in nemernicia lor se acopera si se ascund precum curvele cand sug, si nu la tatal mamei lor …

Am solicitat informatii privind anchete.. dar care nu au inceput, fiind vorba de trepadusi, obedienti politic, protejati ai lui Basescu pentru ca o protejeaza pe Udrea si compania… la raspunsul primit azi, am raspuns si eu:

eu am scris:

Subsemnatul, Dumitru – Razvan Durlea, cu domiciliul localitatea Constanta, xxxxxxxxx jud. Constanta,  tel. 0xxxxx5, email:xxxxxxxxxxxt@xxxxl.com , formulez:

Solicit informare privind stadiul cercetarilor demarate in urma plangerilor formulate de la aceeasi adresa de mail, impotriva numitilor Selaru Valentin Horia, Iacob Marius, a angajatului D.N.A. Constanta si a sefului D.N.A. Constanta (mitomanul care a afirmat ca nu se fumeaza in institutia ce o pastoreste) precum si daca v-ati autosesizat si daca nu, de ce nu.

solicit raspuns pe adresa de mail cxxxxxx@xxxxx.com

drept urmare raspunsului primit, solicit sa specificati:

1. ce intelegeti prin termenul „calitate” si ce forme are aceasta

2. ce intelegeti prin formularea „mijloace de proba” si ce forme imbraca aceasta, intrucat, consider elocvente ca proba, inscrisurile semnate de faptuitorii Selaru si Iacob precum si seful D.N.A. Constanta precum si ceilalti mentionati, eu nu pot face cercetare penala si urmarire penala, dar voi ati putea sa nu va acoperiti colegii si superiorii

3. cine este semnatarul documentului atasat? eu nu sunt ghicitor sau medium. consider documentul nul, sau este cazul sa ma duc in instanta sa aflu?

4. avand in vedere punctul 3., consider ca nu ati raspuns, neputand identifica semnatarul si in acest caz nu voi face nici referire la „lucrarea”.. in NEcauza.

5. solicit raspuns competent, semnat si identificabil legal, pe adresa de mail xxxxxxxxt@xxxxxx.com

6. in cazul in care veti considera ca trebuie sa urmati aceeasi cale a protejarii infractorului si a formularilor cu carpa pe tambal, ma vad nevoit sa declansez mai repede decat credeam necesar, pasul 2 din campania impotriva tupeistilor, infractorilor, nemernicilor si mitomanilor din procuratura, parchet, D.N.A., etc.

7. poate ar fi cazul sa dati dovada si de altceva decat nesimtire

8. publicat si la https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/30/bambilici-cu-carpa-pe-tambal/

În data de 30 aprilie 2013, 14:27, sesizare <sesizare@mpublic.ro> a scris:

Bună ziua,
În referire la sesizarea adresată de dvs. prin corespondenţă electronică instituţiei noastre la data de 23.04.2013, ora 9:41 AM, vă trimitem în ataşament comunicarea 
nr.5642/2013 din data de 30 aprilie 2013.

Biroul de relaţii cu publicul şi audienţe din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie

 

raspuns

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bambilici cu carpa pe tambal

  1. Pingback: ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100 % | Parerea mea

  2. Pingback: intrebari | Parerea mea

  3. Pingback: Grecu, Elena Grecu… | Parerea mea

Lasă un răspuns

