Cum faci afaceri in Constanta sub protectia procurorilor si a politiei


Teodorescu Mihaela, nascuta in Botosani la data de 02 octombrie 1968, 154 cm si ceva kilograme de nesimtire pe langa cele de grasime, ajungand in 5 ani de la 3-5kg in plaus… la 67kg in 2011.

Parintii se muta in capitala, devine fata de Bucuresti, invata cum se face banu’ la evrei. Daca nu prin legal… prin lege, daca nu prin lege, prin acoperirea de catre aparatorii ei, platiti din „taxe si impozite”, cum spunea un jurnalist.







Teodorescu Mihaela


Camera si baie caini cada, 2 masini de spalat rufe


Teodorescu Mihaela… vesela


De ziua ei




Tot ea



Casa cainilor


Casa principala si o parte din gard



Casa principala si cea a cainilor… „de rasa”


O parte din caini




O alta parte din gard


Tzarcuri… facute din banii mei.. fara venit… cu cornier, panouri de gard, aparatele mele de sudura si alte echipamente




Terasa si casa caini, depasind cu mult gradul de ocupare admis



O alta camera de la caini si masina de uscat rufe,


Alta camera caini… normal, facute tzarcurile… fara venitul meu, fara munca mea… au rasarit singure



Alta camera caini


Tot ea


Scaunul meu, monitorul meu, etc…


Receptie… facuta de mantuiala si demontata, taiata pe dimensiuni, montata, cu scule… venite de la sfantu’…

moka, nu din veniturile mele si unu din computere, un multifunctional, monitor afisare clienti, picate din cer…

ca eu nu am avut venituri ci doar le primeam moka de la furnizori


Sterilizator.. picat din ceruri…


Astea.. ale ei.. implante cumparate cu 30 euro fara acte, vandute cu 300 euro.. scumpa manopera…..



Furnizarea implantelor, prin curier, plata prin depunere in contul personal de catre ea a sumei, in contul romanului stabilit in Italia, care se ocupa cu asa ceva.


(suficiente foto.. am sute, inclusiv cu casa cumparata cu 40.000 euro, mai mult facea terenul, in cazul in care costurile de constructie va par mare, tineti cont de faptul ca se intampla in 2006 achizitia, in 2007 consolidarea, etc.. intrucat nu a vrut sa fie daramata vechea casa, s-au executat lucrari de subzidire, pe toata suprafata zidurilor exterioare si interioare dupa aceea s-a daramat acoperisul, apoi s-au daramat pe rad colturile, toate, si s-au turnat stalpi de rezistenta, 16 la numar, apoi centura, mansarda, stalpi mansarda 9 la numar, centura mansarda, etc.)

Face fata in cauza, scoala, meditata la greu si in scoala generala si la liceu. Nu intra la facultate, mai incearca o data in anul urmator, tot nu intra, vine revolutia, se duce si ea in Piata Revolutiei la manifestatiile din primavara anului 1990 si cere ca si altii de acolo, „dreptate” sa se suplimenteze locurile la facultate… si „dumnezeu” o ajuta… prin infiintarea unei facultati la Constanta, unde … de unde sa ai studenti la jumatatea anului universitar…. Pai, simplu, ii chemi pe cei cazuti la admitere la alte facultati.. sa devina studenti pe usa din dos.

Acum, fata.. care a inceput sa invete sa se descurce, se gandeste ce trebuie facut.. sa-i fie bine. Asa ajunge sa imbine utilul cu placutul: se combina cu un profesor, casatorit, cu peste 30 ani mai varsnic decat ea si sub protectia acestuia, devine chiar si asistent. Cand sotia acestuia i-a oferit bani, initial, a refuzat, apoi cu suma mai mare, acesta a decis sa rupa relatia cu acesta contra unui onorariu substantial cu care deschide primul cabinet stomatologic pe Mihaileanu, in Constanta, pe numele ei si renunta si la locul de munca de la facultate. Dar banii se termina… si intrevine o alta relatie de sponsorizare.. cu un barbat din Agigea… care-i „sponsorizeaza” cabinetul actual de pe A.S. Puskin 18 Constanta, cand acela a zis pas… a mai incercat, pana i-a mers cu un vaduz de 51 ani, ea avand 37-38 ani… si i-a mers cateva luni… dar vazand ca este bine sa te cuplezi cu cineva din IT (ca si cel vaduv si daca as publica si conversatiile…. Atat intre el ai ea, cum facea cand era beata… sau cele cum mine cand se imbata… atat scrise cat si audio… vai de ea).. a cautat tot din IT… si asa se face ca dupa afaceri…cu mine, s-a ajuns si la relatie sentimentala, dar nu stiam trecutul ei, nu stiam patima ei pentru bautura (la inceput, a zis ca a avut o problema cu bautura dar ca a rezolvat-o… cred si eu la o asemenea diferenta de varsta)… nici ca o sa ajunga sa aibă 19 caini… ca de durere cu mine… si pentru ca nu aveam bani.. s-au inmultit si cainii, tot pentru ca nu aveam venituri… la cabinetul ei exista dotari IT ( datat de mine, ce au fost inlocuite tot pe lipsa mea de bani, in urma unui soc electric, exista plangere la Enel, depusa de ea, dar daca tot nu aveam venituri… i-a fost mai usor sa nu insiste la Enel sa fie despagubita… daca am inlocuit, tot, in mai putin de 24 ore, eu, cel fara venituri… sa functioneze cabinetul…)

In schimb, ea are venituri…. Atat de mari, incat plateste rate la banca de cca. 6.000 Lei lunar, pe societate, cca 600 Euro la fosta Domenia Credit, curent, apa, gaze, paza, internet, telefoane, motorina, etc. pe fima, si la Valu lui Traian, cca. 700Lei/lunar curent, cca 30mc apa, lemne de foc (pentru incalzire cca 800mc spatiu incalzire), paza, internet, basca hrana, medicamente si altele, la caini, dar nimeni nu a verificat de unde… si daca are intradevar sursele de acoperire.

Realitatea? A ciugulit de la toti barbatii din viata ei, inclusiv de la constructorul casei, caruia, dat fiind ca prin relatii, a construit la Valu lui Traian, Constantin Pariano 60, o consolidare si mansardare a casei (cand eu nu aveam surse de venit… cu credit de la domenia.. de cca 54.000 euro..destinatie contractuala, clara, casa principala, ea a acoperit cca 225.000 euro necesari…eu neavand venituri… dupa cum afirma ea si la „negru” cu complicitatea primariei, a construit casa cainilor (neacceptat de Domenia Credit, intrucat depasea gradul de ocupare teren) de ~65mp, casa facuta ca si imobilul de locuit, cu 4 camere, in una din ele fiind baia, cu gresie pe jos si pana la inaltimea de 170cm, adica cca 18mp de gresie, in casa, 2 bai pana la tavan si bucataria 170cm cu faianta, baile, bucataria, hol parter cu gresie, parchet de peste 38lei/mp pentru ~170mp, plus centrala termica cca 130.000lei (cu panouri solare , calorifere, etc.), cca. 40.000 Lei instalatia electrica (corpuri iluminat, intrerupatoare, 50 becuri economizoare, la casa locuit, casa cainilor, curte (cabluri, etc. prin curte, prize sin 10 in 10m in curte pe garduri), 16 ferestre+ 1 supradimensionat+ 4 velux, 16 usi+4 usi duble termopan, cca. 12.000euro, fosa septica cca 4.000 lei, instalatii sanitare3 bai si bucatarie (tubulatura, robineti, vase ceramice sanitare, etc.), acoperis tabla (aici nu-mi mai amintesc pretul dar necesar sa acopere casa, avand mansarda de 112mp si casa secundara de ~65mp.. panta, etc.). gard pvc cu 2 porti pietonale si poarta de acces auto radiocomandata de ~10.000 euro (platiti numrar in lei la banca Transilvania Far, oare cum justifica suma asta? Ca doar ce-i scosesem din banca din contul meu cu 1 zi inainte).

Tot la surse de venit, poate ca trece si suma de 54.725 lei… castigati in instanta de la constructor, Blue Piramyd srl, care a facut casa cainilor lara acte, intrucat Teodorescu Mihaela, neavand aprobare pentru casa cainilor, cu ochii inchisi ai primariei… care vedea garaj pe jumatate din spatiul aferent casei… aceasta (Teodorescu Mihaela), a facut o chitanta de mana cu patronul Popa Danut Puiu, urmand ca la finalizare, aceasta sa rupa chitanta de imprumut…. fapt aflat ulterior de mine, ea mergand in instanta si castigand suma cu executare silita…. dupa ce procurorilor nu le-a fost greu sa admita ca este un imprumut… fara ca acestia sa verifice actele acesteia si sa verifice provenienta si sursele de venit. facti si voi „necesarul alcoolicei… dupa cum se vede si pe filmuletele postate.

Dar… in schimb, Dimofte Marlena Rodica, cand eu arat documente, facturi, etc. din care reiese ca Teodorescu Mihaela, lucreaza pe scaunul meu stomatologic, personal, zice ca nu am venituri…. Eu cu chitantele in mana…. Procurorii nu au dat raspuns, si nici politia la plangerile mele in care reclamam ca pe langa scaun, alcoolica asta, detine ilegal bunuri personale si ale societatii mele, printre care aer conditionat portabil, frigidere, aragaz, mobilier, televizoare, 4 computere, 8 monitoare LCD, tunere tv, sistem supreveghere video, complet, masini de spalat (2),compresoare pe aer, stabilizatoare tensiune profesionale, generatoare curent, netbook, etc. la fel si in cazul mesei pe care doarme cu capul, beata, cearceaful pe care doarme, covorul pe care merge, etc.

Cand am cunoscut-o, avea 8 caini, au murit 2, apoi s-au inmultit, unu venit cu avionul din Danemarca, 1.500 euro+avionul, altul din Spania, 2.000 euro+avionul, 6 fatati la mine in casa 2 vanduti cu 300 euro si 1 intors cu boala genetica, doi au murit, apoi cu masina pana in Danemarca cu oprire la Praga, alti 2 caini, 3.000 euro, si altii apoi 4 maidanezi ajungand la 19.

Cu alte cuvinte… fabrica de bani nu alta… numai ca si lucrand la negru, nu poate justifica minim 3.000 lei/lunar, mancarea lorde la boabe pana la pieptul de pui cumparat la bax si ouale servite zilnic acestora… dar ea nu trebuie sa justifice nimic… desii o simpla verificare la distribuitor si facturile de la Metro pe produsele alimentare si detergentii cumparati… dovedesc ca depaseste cheltuielile unui camin de batrani, si la cabinet… nu ai cum sa speli cu sacii de detergent, lunar minim 20kg .. ca nu ai ce… si nici cu 20-25 litri de domestos pe luna 10 l clor…. Chiar daca ii cumpara pe Rovestom srl (carnea si alte alimente pe numele ei), dar se poate asocia cu consumul electric necesar pentru cele 2 masini de spalat (una cu bule, cealalta silver de la daewoo) cate 2 cicluri de spalare zilnice (in casa spalam la 3-4 zile cu masina mea de spalat), consumul de la masina de uscat rufe, ca iarna.. trebuia sa usuce la caini ce punea pe jos. Si multe altele peste care, politistii si procurorii… nu le vad.

Astept cu interes raspuns de la parchet si politie in cadrul plangerilor mele precum si a contestatiilor depuse, dat fiind ca procuroarea in cauza s-a facut ca nu vede ceea ce am scris eu in plangeri si in urma raspunsului primit in care incompetenta asta… ori mai grav, infractoarea asta o protejeaza, a zis ca eu nu aveam venituri … pentru ca asa a zis alcoolica asta si contra careia am depus contestatie, si pentru faptul ca a trimis raspuns la o fosta adresa a mea, dar si a prim-procurorului, superior acesteia, pentru ca nu a formulat raspuns, printre altele cerand ca acestia sa fie anchetati si suspendati din functie pe perioada cercetarilor, intrucat eu nu pot sa cred decat ca Teodorescu Mihaela, ori i-a mituit, ori i-a instigat la fals si uzul acestuia, avand in vedere ca la contestatie si plangeri am atasat documente contabile, nu mai putin de 100 pagini cu facturi de achizitie, registru de casa, certificate de garantie, balante, etc., din care reiese clar ca am platit scaunul stomatologic si celelalte echipamente, dar si proprietatea dotarilor de la cabinet precum si procese verbale de custodie, etc., conteste procesele-verbale de Teodorescu Mihaela, pentru ca chipurile i-am furat ștampila…. Eu…
avand drept de semnatura la banci atat pe contrurile societatii ei cat si conturile personale; si daca, presupunem, as fi falsificat procesele verbale… atunci in baza a ce are ea bunurile mele? Pai… nu este furt in acest caz? Presupun ca a furat bunurile mele, deci? Sa se autosesizeze procurorii pentru furtul stampilei si falsificarea de documente… si sa se autosesizeze pentru furtul bunurilor mele… sa le inapoieze, nu?

Dar in Romania, „organele” lucreaza intr-un singur sens… de la protejat la ceilalti…, probabil ca le repara si dintii moka la multi din ei. ca de sex… mai greu avand in vedere ca primul epilat intre picioare, a avut loc in februarie 2011… ca nici Madonna nu se epileaza acolo… si curatenia ei… eu o trimeteam sa se spele din nou cand iesea din baie…. ca in vagin mai greu cu curatenia.

Revenind la titlu postului, cum sa nu-ti mearga cand indivizi ca ea, cu protectia lui Sivriu Marian, amic bun al acesteia, cu functie in politia judeteana Constanta, procurorii… citesc doar ce doresc, politia la fel… si probabil se consulta cu ea, ce sa raspunda la plangeri. altfel cum se explica si ceea ce am postat in https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/12/cum-se-face-o-cercetare-de-catre-procurorii-din-constanta-2/ si altele iar la contestatiile mele si plangerile mele, raspunsul este ca cel de la acele posturi sau lipsa totala… sau cu copiat si lipit de la ceea ce a zis procurorul, seful acestuia doar semnand raspunsul…

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cum faci afaceri in Constanta sub protectia procurorilor si a politiei

  1. Pingback: ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100 % | Parerea mea

  2. Pingback: intrebari | Parerea mea

  3. Pingback: Despre mafie, mafia „legala” | Parerea mea

Lasă un răspuns

