Infractorul iacob, recidiveaza, dar este protejat precum selasu & company


ba iacob, tu esti prost ori te prefaci? de ce si cine-ti permite sa comunici cu mine in conditiile in care am cerut experes sa nu intri in legatura cu mine, ba infractorule? Si dupa cum ti-am mai spus, ba infractor pervers si politruc, pentru tine, sunt „Domnul Dumitru-Razvan Durlea”

Dumitru Razvan Durlea, xxxxxxx, Constanta, adresa de corespondenta si contact tel. 0xxxx5, mail xxxxxxil.com

formulez plangere penala impotriva numitului iacob marius, ce ocupa functie in PARCHETUL DE PE LANGĂ INALTA CURTE DE CASATIE si Secţia de urmărire penală şi criminalistică pentru actiuni de hartuire, in fapt, numitul iacob marius, cu toate ca am depus plangeri penale impotriva lui, acesta continua sa trimita, pe banda, formuland raspunsuri idioade si nefundamentate, la plangerile mele; mai mult, parchetul din care cu dezonoare face parte, ignora plangerile mele contra numitului iacob marius si numitului selaru.

Concluzie, fiind hartuit de acest individ, solicit un ordin de restrictie impotriva asetuia, prin care sa-i fie interzisa orice forma de contact cu mine, sau interpusi, care ameninta telefonic sau pe strada ori alta forma, cercetarea penala a acestuia, suspendarea din functie pe perioada desfasurarii anchetei si formularea de raspuns la toate plangerile mele in conditiile solicitate si in plangerile anterioare precum si fundamentarea acestora.

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Infractorul iacob, recidiveaza, dar este protejat precum selasu & company

  1. Pingback: intrebari | Parerea mea

Lasă un răspuns

