intrebari


Dumitru Razvan Durlea, xxxxxxxxxx, Constanta, adresa de corespondenta si contact tel. xxxxxx, mail xxxt@xxxl.com, solicitand expres contactarea numai pe adresa de corespondenta si  tratand drept abuz, hartuire, intimidare, contactare neconforma, raspuns neconform, etc. orice alta forma de contact sau contactarea ori formularea unui raspuns de catre persoane impotriva carora am formulat plangeri ori institutii non-grata prin reprezentantii sai ce au dovedit ca fac abuzuri, acte de intimidare, tratare partinitoare a plangerilor ori au mintit sau au protejat angajatii ce au mintit ori au produs acte de abuz, sperjur, intimidare, subminarea a economiei nationale, sabotaj, etc. . Raspunsul, obligatoriu, trebuie sa cuprinda continutul plangerii mele, antetul institutiei, semnatura olografa, stampila, nume in clar olograf si tiparit, functia ocupata si raspuns punctual cu citat, inainte de formularea unui raspuns, solicit expres, in temeiul legii, comunicarea numarului de inregistrare aferent  petitiei, plangerii, si fascimil prima pagina, etc.. Documentul in cauza este formulat in nume propriu, considerandu-ma parte vatamata.

Catre Victor Ponta, ministrul de finante, ministrul afacerilor interne, ministru de justitie, ministrul comunicatiilor si tehologiei informationale, seful A.N.A.F., prim procurori, seful politiei romane, seful D.N.A. etc.,

formulez:

1. cand secretariatul general al guvernului si corpul de control, vor formula, in termen, la obiect si corect raspuns la petitii? 

motivatea intrebarii: am intrebat guvernul referitor la cheltuielile acestuia… si raspunsul a fost ca nu se ocupa ei de asa ceva… oare? nu trebuia redirectionata intrebarea? dupa ce am primit raspunsul si le-am atras atentia au trimis intrebarea la ministerul tehnologiei si informatiei, raspuns din care inteleg ca telefoanele, tabletele si notebook-urile… sunt proprietate personala, cu toate ca la televizor au eticheta cu sigla guvernului pe ele, si ca v-a platiti singuri abonamentele… intrucat nu au raspuns cu privire la aceste cheltuieli

alta motivare: am intrebat „cum arata legitimatiile de politist, procuror, etc” si unde pot fi vazute specimenele… raspunsul? nu l-am primit

2. cand accesul la justitie… o sa fie normal?

motivarea intrebarii: prin decizia unui procuror, am primit o amenda in valoare de 1.000 lei si cheltuieli de 500 lei… cu toate ca aceeasi sanctiune a fost aplicata si celorlalte 2 persoane din cadrul dosarului si, si aceste persoane au contestat decizia procurorului (urmate de contestarea in instanta si au avut castig de cauza prin inlaturarea sanctiunii) la mine raspunsul a venit in urma mai multor plangeri cu o intarziere de peste 6 luni, si in termen am depus in instanta (raspunsul era copy/paste la decizia procurorului). actiunea in instanta s-a tot amanat pentru ca nu a sosit dosarul de la parchet, dar… primesc de la ANAF somatie de executare silita, intocmita si gresit, suma de 500 lei fiind dublata. depun in instanta contestatie si surpriza… se solicita taxa de timbru de 177 lei, ilegal in opinia mea intrucat eu am solicitat instantei sa se anuleze titlul executor pentru ca a fost emis ilegal, dat fiind procesul pe rol si emiterea nu trebuia sa se faca decat in cazul in care instanta decidea mentinerea si mai mult pentru ca era gresit intocmit titlul.

o alta motivare a intrebarii: am depus plangere impotriva unei persoane care detine un scaun stomatologic ce este pe numele meu si este achitat in rate catre detinatorul abuziv, sau sa-mi inapoieze banii intrucat aceasta foloseste scaunul (eu stiam ca este sigilat in cutii) fara acceptul meu. raspunsul procurorului… ca nu am facut dovada veniturilor… pai sunt chitantele… si daca aveam banii din droguri, era problema mea si era alta speta. procurorul nici nu m-a citat in dosar (scaunul a fost achitat cu un imprumut bancar), mai mult, cu toate ca prin numeroase adrese am comunicat parchetului si procurorului adresa mea actuala, acestia trimit la adresa veche sau la adrese inexistente raspuns la plangerile mele. plangerea impotriva parchetului precum si a procurorului au ramas fara raspuns. la fel si solicitarile de a-mi trimite corespondenta la adresa corecta.

3. cand politia si DNA-ul nu vor mai proteja infractorii?

motivarea intrebarii: am fost citat la DNA Constanta in urma unei plangeri contra unui procuror ce a mintit ca m-a citat. la DNA, se fuma in draci intr-un birou. am depus plangere in acest sens, raspunsul primit… se respecta legea.. asa sa fie? stiu ce am vazut. am solicitat test poligraf pe mine si pe seful DNA… sa vedem daca eu mint sau seful DNA.. la testul poligraf.. pica.. ca nu a anchetat sau ca a mintit… si solicitarea de ancheta contra acestuia si restul… fara raspuns, sexeptie raspuns de la Selaru si Iacob… ca nu am prezentat probe… in acest sens… pai cum sa aduc eu probe.. si ca am prezentat doar o „naratiune”… asa sa fie?

politia Constanta.. Rapotan, mare sef. Reclam ca un autoturism mercedes, avea pe parbriz un abtipild cu insemnele de sindicatul politistilor si vamesilor si ca a folosit semnale acustice specifice politiei… am solicitat informatii privind legalitatea folosirii acestora precum si probe ca nu sunt urme de sirena (gauri, cabluri, etc.)… raspunsul… ca a fost chemat detinatorul cu autoturismul, la politie, pentru control … si ca acesta asa a cumparat masina, cu abtipild si ca l-a dat jos… ca era deteriorat…si ca sirena….. nu avea… asa sa fie? in fotografii… atare ca nou abtipildul.. si daca nu era „deteriorat”… il pastra? de cand avea masina? de 1 zi… de 3 ani?…si apoi.. daca facea distributie de droguri… il chema cu masina… sa-l controleze… si acesta se ducea cu drogurile la control?… plangerea impotriva sefului de politie Rapotan… fara raspuns.

4 cand ANAF…respecta legislatia?

motivarea intrebarii: am depus la ANAF petitie solicitand explicatii privind lipsa de aplicatii pentru intocmirea raportarilor pe platforme ca Mac, Ios, Android, Linux…. raspunsul.. majoritatea au Windows. pentru mine asta presupune ca ANAF.. trebuie sa-mi dea un pc cu windows sau o licenta de Windows, daca nu este capabil sa produca aplicatii pentru celelalte platforme. mai mult.. problema este ridicata de mine de peste 5 ani si nu au fost capabili de nimic. fisierele „inteligente” PDF, ruleaza doar pe windows. si chiar si asa.. o firma din cehia realizeaza asemenea aplicatii de peste 3 ani, in format pdf, se numeste „software602”

referitor la site ANAF… unde cu greu gasesti ceva… ca incearca sa rezolve… in 2014.. cu fonduri europene… pai cat te costa sa faci un site? nu au angajati in IT? sa-i puna la munca

5. tot referitor la DNA si altii. Cum calificati un raspuns de la aceste institutii, ce au in antet sau subsol, date de contact false?

motivarea intrebarii: am primit raspuns de la asemenea institutii cu telefon inexistent sau apartinand unor firme private de peste 2 ani si mai mult, adrese de email… inexistente… pai nu este o restrictionare abuziva a dreptului petitional?

6.pe cand parchetele nu se vor mai spala reciproc intre ele?

motivarea intrebarii: cu toate ca am solicitat ca anchetele contra unor procurori din Constanta sa nu se faca de colegi locali… tot ei fac anchetele… daca le fac; mai mult, DNA Constanta a refuzat sa consemneze declaratia mea iar plangera contra anchetatorului… ramasa fara raspuns.

7. pe cand propunerile constitutionale vor fi ascultate si pe cand transparenta?

motivarea intrebarii: am depus multe propuneri pe forumconstitutional.ro si la parlament… si multa lume a facut propuneti, majoritatea pe temele de justitie, in proportie covarsitoare, din ce am vazut la tv si declaratiile domnului Antonescu… nu vad nimic. nu conteaza vointa populara? este o constituti pentru politicieni si atat? pai in acest caz si eu sfatuiesc lumea sa NU se prezinte la referenum pentru a nu asigura cvoru. normal, nu?

8. pe cand stabilitate in domeniul fiscal si punerea in practica a promisiunilor electorale?

motivarea intrebarii: in loc sa verificati averile tiganilor, manelistilor, a firmelor mari… tot pe buticari calare…ati modificat ca si Boc in timpul anului fiscal regulile jocului si nu ati respectat termenele de introducere a modificarilor fiscala. marea evaziune se face si la hypermarket. am raportat un exemplu cu acte referitor la Carefour… la casa un pret… de 3 ori mai mare decat cel normal (afisat), la infoclienti cu bonul de casa au emis factura cu valoarea bonului si au inapoiat diferenta, numerar, in mana, fara factura de reducere sau alt act justificativ(si asta in conditiile in care am dus eticheta de la raft la infoclienti…adica daca nu observam… ramaneau cu diferenta. a verificat cineva daca casele de marcat… nu au numarul de fiscalizare… dublat la mai multe case? reclamatie ramasa fara raspuns) nu ati redus taxele ca numar si ati marit taxele si impozitele (si cand Boc spunea ca ati marit…… dumneata la tv.. ca NU, ca minte… si uite ca avea dreptate) nu-l suport pe Boc si nici pe Basescu, dar tot mai aproape de ei si de gandirea lor sunteti

9.pe cand ministerul de finante, politia si procuratura vor face anchete privind evaziunea fiscala?

motivarea intrebarii: in octombrie 2007, Romtelecom a furnizat clientilor noi computere si notebook-uri, fara ca acestea ca aiba o forma de vanzare legala, acestea nefiind mentionate pe facturi iar in urma unor reclamatii la Romtelecom acestia au recunoscut ca NU au furnizat notebook-urile din reclame, fie din presa fie din pliante, diferenta de pret din magazine fiind de cca. 450 lei in defavoarea clientului si oricum aceste nu erau mentionate in documente. in ianuarie 2008 au inceput ca pe facturile initiale la noile contracte, sa introduca pe facturi pozitia „laptop”… fara cantitate.. fara valoare, date de identificare…, adica si in cazul renuntarii anticipate la contract, in cazul lipsei datelor de identificare a produselor… despagubirea nu putea fi calculata dar si prin lipsa acestor date, evaziunea fiscala facuta de Romtelecom. in urma reclamatiilor depuse la politie si ministerul de finante, nici un raspuns din anul 2008 si pana in prezent…

articole:

 https://conectarenet.wordpress.com/2013/06/17/despre-mafie-mafia-legala/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/06/17/astept-rezultatele-anchetelor/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/06/05/propuneri-pentru-modificarea-constitutiei/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/06/01/plangere-penala/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/05/30/infractorul-iacob-recidiveaza-dar-este-protejat-precum-selasu-company/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/05/29/cine-sunt-semnatarii-acestor-documente/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/05/21/selaru-un-infractor-ce-va-apara-spatele-altui-infractor-basescu/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/05/21/selaru-un-infractor-ce-va-apara-spatele-altui-infractor-basescu/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/05/20/cum-faci-afaceri-in-constanta-sub-protectia-procurorilor-si-a-politiei/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/05/17/infractorul-iacob-marius-protejat-pana-la-dumnezeu/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/30/bambilici-cu-carpa-pe-tambal/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/18/cum-arata-o-legitimatie/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/16/luminita-saga-un-procuror-mort-pe-baricada-si-uitat/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/16/guvern-si-cheltuieli/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/15/cheltuieli-publice/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/15/cetateanul-intreaba-nimeni-nu-raspunde/

https://conectarenet.wordpress.com/2013/04/12/cum-se-face-o-cercetare-de-catre-procurorii-din-constanta-2/

etc., toate articolele, au la baza solicitari sau plangeri facute de mine, in nume propriu si ramase fara raspuns

astept raspuns de la dumeavoastra in calitate de prim ministru si de la ceilalti destinatari ai acestui email

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

