AntenaPlay.ro


Se gandeste cate un prost… „CUM SA FAC BANI?”

Alt prost… AntenaPlay.ro

Dupa succesul nebun al celor de la ProTv… care prin Dolce (apropo… mai difuzeaza si alte platforme digitale, publicitate pe paine, fie ca schimbi canalul, fie ca apesi butonul Info?) si alte inventii gen seenow… TRIAL.. direct, cand nici aplicatia nu se deschide.. si asa ca nu mai vezi online, nici live nici inregistrat, canalul tv. Pai este dreptul lor.. dar nu este corect, ca antenele, sa faca tam-tam.. cu ce tari si mari sunt ei si de fapt, dupa ce se lauda… sa nu poti nici verifica ce calitate au. Mai mult, cand transmit  live un eveniment, in 80% din cazuri… comuti pe realitatea, B1, RTv, ProTv, Digi.. etc, ca nu sunt capabili de o transmisie live cu sunet inclus… probabil ca se plateste separat, nu? Si atunci.. logica? destul de simpla.. Badea aduce bani.. SA-L VADA PE BANI si inregistrat. Avand emisiunea tarziu si in reluare si in direct… se mai scot bani, ca in rest? sa fim seriosi… Gadea… o emisiune buna cam la 10-15 zile… noroc cu editiile inregistrate cu cate un actor sau altceva, ca in rest :basescu, basescu, basescu… HOOOOO!!!!! sunt antibasist, dar ce faceti voi este doar indoctrinare si tupeu. NU am vazut ca ANTENELE sau un realizator sa depuna plangeri la parchet si politie… NU am vazut sa sara la gatul premierului… etc. am depus eu plangeri impotriva astora, nu antenele.

Antena Play… este un Plai cu Boi… te obliga sa te inregistrezi, fara sa-ti spuna ca abia dupa aceea vezi conditiile. NU EXISTA optiune de stergere a contului…. doar preturi… sa vezi ceea ce si inainte era cu probleme pe site Antene.

deasemenea, daca tot au facut Pay for view…. de ce lipseste live pentru fiecare canal al lor cat si Pause, Rew… ca este digital…

Daca ProTv… au putini clienti… cati vor fi la antena (repet… ProTv… au prin Dolce si alte canale… chipurile Moka, pentru clieni sa vada stupizeniile lor… asta nu inseamna ca se si uita lumea. Eu am asemena posibilitate.. si figurez la pro ca fiind abonat, dar nu am intrat niciodata, dealtfel am si solicitat Romtelecom sa scoata din lista numele meu sau ii actionez in instanta, dar cati NU se uita si nici nu solicita scoaterea lor? iar „publicitatea” se face si cu asemenea cifre.

Probabil, antenele.. se vor impaca cu RDS&RCS sau vor face cu UPC o conventie…. si asa… vor fi clienti…

De acord cu plata, dar in schimb, vreau sa nu vad publicitate si promo in inregistrari… ca vor sa bage ei… toate emisiunile cretine ce cred ei ca vor detrona ProTv… treaba lor. dar nu sa platesc.. sa vad publicitate. cand vor scoate publicitatea, atunci, DA, este Pay For View… pana atunci, doar prostime care pune botu’.. sper ca nu multi

ce urmeaza? Youtube… contracost pentru inregistrarile emisiunilor…. probabil, protv apoi antenele, vor avea canal propriu….

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în GSM, IT, politica, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la AntenaPlay.ro

  1. Andrei P zice:

    I-am scris și lui Gâdea. Ar trebui să se numească AntenaPay nu AntenaPlay. Nu am ajuns să plătesc pentru a vedea niște emisiuni. E alegerea lor până la urmă, dar mă întreb.. bolnavii de cancer, săraci de obicei, plătesc acest abonament pentru a vedea Sinteza Zilei când viața lor e subiectul? 🙂 Mă îndoiesc. În fine..

Lasă un răspuns

