citatie


primesc telefon… de la un vecin, si-mi comunica prezenta unei citatii, infipte in usa… il rog sa-mi citeasca:

trimisa cu TOTAL POST… pentru a m-a prezenta la BCCO (oare cacatul reclamat de mine… seful… o sa fie si el acolo… cand voi ajunge la ei?), in calitate de parte vatamata, pentru data de 7 august 2013… adica azi, orele 09, trecute fix… de peste 9 ore… la camera 21, in dosarul 1908005, daca am retinut bine.

 

 

DE CE AM vaga senzatie ca citatia a fost adusa cu dedicate … dupa ora la care trebuia sa fiu prezent la BCCO? pentru ca … au in sange sa faca asa?

pe citatie nu era nici adresa… doar un numar de romtelecom: 0241 555 959 (ca-n filmele cu prosti de la americani… toate au secventa 555, inexistenta in mod real.. in retelele americane) si interior 21834. sun, normal… astia-s acas’ la ora asta…. asa ca.. ii spun  „ofitzirului di servishiu”, pai si altcineva?

maine… asa ca replica mea a fost: pai daca au program pana la 16, in rest, sunt persoane civile? daca le dau o palma peste bot, pe strada?… asa ca am lasat dosarul, sa m-a contacteze ei, pe numarul din petitie…. maine… sa vad ce vor face. oricum in caz contrar… inca o plangere in data de 11, in instanta, direct

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

