raspuns de militieni…. formulat de politisti


azi, pe mail, primesc un raspuns…. care, culmea, nu contine clasicul: am trimis la….

Created by Readiris, Copyright IRIS 2004

 

 

problema este ca in data de 31 iulie 2013 am trimis 6 plangeri… si chiar daca era doar 1  depusa, normal, pulile astea, daca aveau intelect… sau nu vor doar sa sicaneze si sa hartuiasca petentii ce depun plangeri impotriva lor…. ar fi inserat prima pagina din plangerea la care fac ei referire… sau ar fi spus in ” raspuns”  referinta clara la subiectul petitiei.

drept urmare… le-am trimis un mail de raspuns :

 

ba pulilor de militieni cu creiere cat coaie de porumbel, adica martinciuc si dancu, in data de 31 iulie am trimis 6 plangeri,  dar cum voi sunteti buni doar de hartuit, mintit, primit spaga, protejat infractori, asociere in vederea savarsirii de infractiuni, etc. si cunoscatori ai legii doar in ceea ce va avantajaza… nu aveti neuroni suficienti sa raspundeti cum trebuie. drept urmare astept sa fiu anchetat pentru „injurii” cu toate ca „pula” este cuvant romanesc si trebuie tratat ca atare, injurie ar fi daca as afirma altceva si nu as folosi ca apelativ cuvantul, dar cum, ori pula mea, ar formula raspunsul dat de voi sau voi ati formulat acelasi raspuns pe care si pula mea l-ar fi formulat la nivelul ei de inteligenta… consider ca trebuie sa plecati din politie.. sau sa vina si pula mea in politie si sa fie platita ca si voi.

 

 

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

