arhaisme… si tupeu militist


primesc un mail….

3575 IJ 2013asa ca am raspuns:

stimata doamna crevalos… ori esti proasta… ori incompetenta… si cu ambele situatii te incadrezi perfect in sistemul juridic.

du-te dracu si formuleaza un raspuns competent. pune dracu link… catre ce aberezi tu. ca stiu si eu ca necunoasterea legii nu presupune exonerare, dar, fa!, tu esti nesimtita ca si ceilalti. cred ca nici tu nu sti unde se afla insiruirea ta. apoi, poate dai cu „explicatul” privitor la abuzurile semnalate de mine.
inj loc de astept…
zic sa te duci… tu.. pe alta lume, ca pe alta planeta cred ca este mai greu. m-am saturat de curve, imbecili, prosti, nesimtiti, corupti, etc. ce fac parte din sistemul ce ar trebui sa ne apere ca toti v-ati facut militieni si procurori ori judecatori… din spirit de dreptate.
ce incredere sa am fa!, curva ce esti (citeste dex… sa nu zici dupa aceea ca am zis ca te-ai futut in birou cu amantul…), cand vad in instanta in constanta cum martorul… cu judecatorul… de fata, se duce si vorbeste cu procurorul… apoi dupa sedinta se duce la procuror in birou… in conditiile in care martorul era opozabil procurorului… se face plangere.. cu probe.. si csm… se caca in gura petentului.. , mortii mamelor voastre
p.s. pula, pizda, futut… etc, sunt, lingvistic, arhaisme, nu jargon, intrucat vulva, penis, etc… au fost inventate.. de unii… chipurile culti si pula=penis.. in latina… adica latinii nu au inventat un alt cuvant pentru pula… poate o denumeau altfel cand intra in gura …
mai primesc un mail:
 raspuns petent durlea
asa ca am trimis si eu un raspuns:
stimate domn burciu, intrucat la voi coruptia si protejarea infractorului este o functie de baza si avan in vedere amenintarile directe si indirecte primite in ultimile zile de la politisti, procurori, dna, bcco, am onoarea sa-ti dezvalui un secret:

daca ma-ta, nu era asa de proasta si incuiata si sugea pula apoi inghitea sperma tatalui tau (cel natural, nu cel din acte), facea un bine romaniei, ca se nasteau in romania mai putini infractori si corupti. dar cum ma-ta nu a avut suficient intelect, premonicii, viziune, etc… te-a nascut… pentru ca nici la avort nu s-a gandit….
cu respetul cuvenit si in aceeasi masura cu cel aratat de hotii, mincinosii, coruptii, violatorii, bisexualii, etc. cu care am intrat pana acum in contact… si culmea… toti angajati pentru apararea si protejarea cetateanului si a spiritului legii.
astia deja ma calca pe bataturi. am inceput sa primesc telefoane de amenintare de la politisti si procurori… dar si amenintari in trafic… etc. normal ca nu se face nimic… cred ca trebuie sa-mi fac singur dreptate… probabil ca trebuie sa nu-i las sa termine de formulat amenintarile cand le fac in fata.. ca sa planga putin mamele lor….

 

Despre conectarenet

Satul de hoti precum basescu
Acest articol a fost publicat în politica, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

